fredag 27 januari 2012

Ja nu var det verkligen ett tag sen. Har mått sisådär sen sist , det har liksom varit som en berg och dalbana hela tiden. Ena stunden mår jag ganska bra och andra stunden orkar jag inte mer. Blir rädd när det svänger så....
Har nu varit hos läkaren och fått medicin vilket jag hoppas kommer att hjälpa mig till att komma tillbaka till den människa jag en gång var och att jag får leva lycklig med min familj. Idag var jag hos läkaren för ett lite pinsamt problem, eller ja det är många som tycker det och drar sg för att söka hjälp. jag har sökt hjälp flera gånger men ingen har tagit mig på allvar. idag pallade jag inte mer och fick komma.. ÄNTLIGEN. Läkaren konstaterade att jag behandlats fel och nu ska jag till kirurgen, vilket skrämde mig väldigt mycket, och gjorde mig även väldigt arg då jag haft detta problem i 5 v... FYYYYYFAAAANNNN. Men som alla säger nu, det är ju någon som har tagit taga i ett och du ska se att det kommer att bli bra. Det jag känner att bara d att varför får jag aldrig må bra, är det inte ena hålet så är det andra hålet eller psyket som fuckar sig.........
Är glad över att jag har min sambo och min älskade son som försöker att stötta mig.
Då kanske det är dax att skriva om någe positivt i livet. Jag har kommit igång med skolan och gruppen verkar jättetrevlig. :) Även ridningen har jag kommit igång med och skulle ha varit i stallet idag om jag inte behövt åkt till läkaren. Vilket var tur att jag gjorde. :) På trosdag är det dax igen och då ska jag få hoppa för fösta gången på min vackra Jackson. hihi får vi se hur det går.
Idag hade jag ingen skola och tanken var att jag sku sitta själv o läsa en bok som ska vara klar till på fredag dock tappade jag lusten helt och arslet värker satan. Imorn ska vi åka till Sthlm och fira farfar som fyller 100 år, vi passar även på att fira pappa som fyllde 60 för ca 1 v sen. Ska bli trevligt att komma iväg.
Snart ska lilla hjärtat få mat och sen bär det av mot stan för att leta 100 års present och så får vi se om jag stannar till förbi skolan och sitter där o läser ett par timmar.

Nu ska jag fortsätta lite ute på nätet

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar