torsdag 17 november 2011

En bra dag

Tjenamorsen!
Idag visade tempen ovan 0 strecket vilket var skönt då jag tycker att vintern kan vänta lite, dock får det gärna va fina höst dagar som denna. Igår var jag hos Åsa i Linköping vilket var jättemysigt. Hon har en liten krabat i magen som växer o växer :) ÅÅÅ jag saknar den tiden och vill ha ett till barn nu, men det får vänta, d räcker me ett för tillfället......Tycker att det är så spännande att följa graviditeten, hon har en mycket liten och söt mage men jag vågar inte gissa könet än. Vi tog en fika på stan och gick sen för att leta doppresent och nya vantar. 
idag har det varit fullrulle :) Jag passade på att åka o träna på fm så vi packade in oss i bilen och for till farmor och farfar som sku va barnvakt fram till 1 tiden. Gu så skönt d va o träna :) Efter träningen hämta lillskrutt och bege oss hem för o käka och därefter till öf en sväng vilket var mycket trevligt :). Nu e vi hemma och Kevin sover medan vi gör oss iordning för "parmiddag",(Kevin e oxå medbjuden såklart")
Ska bli så trevligt och spännande att se deras nya hus då d nu e beboligt.

hej hopp lingon knopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar